کد خبر 1245799
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
واکنش حناچی به هزینه چند صد میلیاردی برای طراحی لوگوی تهران ۱۴۰۰

شهردار تهران نسبت به هزینه چند صد میلیاردی برای طراحی لوگوی تهران ۱۴۰۰ واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق؛ اخیراً جدولی مبنی  هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی شهرداری تهران برای طراحی لوگوی «تهران ۱۴۰۰» منتشر شده است که مشاهده این ارقام سرسام‌آور در مدیریت شهری فعلی که بسیاری از مسئولان آن، دوره گذشته شهرداری را متهم به حیف و میل منابع مالی می‌کنند، در وهله اول این پرسش را ایجاد می‌کند که اساسا ضرورت صرف این هزینه چه بوده است؟ با این نوع هزینه‌کردهای گزاف و بیهوده، کدام مشکل شهر و شهروندان حل شده؟ چه منفعتی برای شهروندان داشته است؟ و اگر این هزینه‌ها، حیف و میل منابع نیست، پس چیست؟

پس از انتشار جدول اشاره شده و انتقادات فراوان به این هزینه‌ها در شرایط فعلی، پیروز حناچی شهردار تهران در واکنش به این انتقاد عنوان کرد: ممکن است همه خدماتی که انجام می شود در عنوان ترک تشریفات ذکر نشود. برای رسیدن به لوگو تهران ۱۴۰۰  گروه‌های بسیاری در طراحی با هم رقابت کردند و شهرداری تلاش کرد تا بهترین استعداد و خلاقیت را کشف کند. تخلفی صورت نگرفته و بازرسی هم همین گزارش را به بنده ارائه داده است.

وی گفت: تغییر قرن هر صد سال یک بار صورت می‌پذیرد که برای طراحی لوگوی تهران ۱۴۰۰ یک تیم ۳۰۰ نفر تشکیل شد که به رقابت با یک‌دیگر پرداختند و هزینه‌ها هم برای رقابت این گروه‌ها در نظر گرفته شد و تلاش ما برای جذب بهترین ایده‌ها بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • S IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    2 0
    بعد اونوقت خروجی کار اینهمه ادم چی بود؟ فکر کردید با یسری لوگو و بنر و رنگ میتونید به تهران هویت بدید؟ هویت شهری چیزی فراتر از لایه های رنگی و تبلیغات موقت شهریه. از طراحی میدان های اصلی و فلکه ها و خیابان ها شروع میشه تا کوچه ها و بعد هم خونه ها. این سنگ های زشتی که برای نمای ساختمان با عنوان لاکچری و رومی و ... استفاده میشن، زشت ترین چهره رو برای تهران ساختن. شهر بی هویتی که معلوم نیست مال کدوم کشوره‌ اگه طبیب بودی ، یه فکری به حال نمای ساختمونا حداقل میکردی. بعدم مگه شما متولی ایجاد رقابت تو این صنف هستی که از کیسه خلیفه میبخشی؟
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    اگه مردم تهران یکصدا از قوه قضاییه می خواستند که شهردار این هزینه ها را از جیب خودش بده درسی می شد برا بقیه .
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 0
    تو این شرایط مردم راضی هستند این هزینه ها انجام بشه؟
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    به نظرتون اگه با این پول اتوبوس خریداری می شد و به جای logo با این همه هزینه به صورت ساده می نوشتیدش، بهتر نبود؟!!
  • کریم IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    بی لیاقت بدرد نخور .اگه من که سوادم زیر دیپلم هست اگر جای توی بی لیاقت بودم یه مسابقه طراحی میگذاشتم در کل کشور برای طراحی لوگو ۱۴۰۰ تهران وبرای برنده ان ۱۰ میلیون ویا مبلقی بیشتر در نظر میگرفتم.کجای این کار ۳۵۰میلیون ولخرجی میخواست .انهم در شرایت جنگ اقتصادی.
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 0
    یعنی لوگوهای ملیاردی جلو خرابکاریهای فروش تراکم درکوچه های ده متری که کل قیافه شهرو خراب کرد تا اقای فلانی صاحب خانه ولنجک شودو جبران خاهد کرد .نه .هرگز.همون اقایان هستید بی کم کاست که برای پرکردن جیب خود واطرافیانتون هرجنایتی رو میکنید .تراکم فروشی که خیلی جزئیشه.. بندازید بگردن قالیباف. مثل 4 سال اول دولت روحانی بگردن دولت قبلی و4 سال بعدی بگردن ترامپ. هزاران بار توهین بشعور مردم ایران .واقعا دیگه دم خروستون ازهیکلتون بیرون زده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس